wtorek, 27 października 2015

Komplet "Silk Taupe" i nauka języków...

Muszę przyznać, że prezentowany w dniu dzisiejszym komplet o wdzięcznej nazwie "Silk Taupe" to kawał konkretnej biżuterii. Nie skłamię jeśli napiszę, że jest to jedna z najbardziej pracochłonnych (jak dotąd) moich prac. I chyba jeszcze przy żadnej nie wykazałam się takim brakiem kultury osobistej - sypałam "łaciną" jak z rękawa, w dodatku siarczyście. I tu gwoli wyjaśnienia nadmienię, że nie będąc zwyrodniałą matką, starałam się te wątpliwej jakości i niewyszukanej kurtuazji epitety rzucać, będąc poza zasięgiem uszu moich pociech. Dodam uszu niewinnych, takim słownictwem jeszcze nie skalanych ;)
Naprawdę łatwo nie było, ale efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Postanowiłam, więc wszystkie wcześniejsze utrapienia takie jak pokłute palce, bolące stawy i paliczki, pękające koraliki i takie tam zmory rękodzielnika puścić w niepamięć.
Co się zaś tyczy szczegółów technicznych to komplet powstał z ok. tysiąca (albo lekko ponad to - problemy w rachunkach ;) ) koralików różnego kształtu i wielkości. I tak, podstawą i swoistym motywem przewodnim są dwudziurkowe koraliki Czech Mates Tile  6 mm w kolorze, od którego biżuteria wzięła swoją nazwę. Dodatkowo, elementem dominującym są koraliki Super Duo w trzech kolorach (na zdjęciach różnica może być słabo widoczna, bo kolory są bardzo zbliżone). Nie mogło również zabraknąć drobnych koralików Toho Round 11o, które stanowią dopełnienie całości.


A oto moja duma i radość...  że już po wszystkim :)







I jak zwykle o tej porze, pozostaje mi życzyć Wam moi drodzy "Czytacze"
Dobrej nocy ;)

6 komentarzy:

  1. Wspaniały, elegancki komplet! Wierzę Ci, że się napracowałaś, widać to gołym okiem :) Brawo kochana. Przyszła właścicielka z pewnością będzie go dumnie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to była prawdziwa droga przez męki, ale za to satysfakcja większa ;) Dziękuję Sylwuś za słowa uznania i za to, że tu zaglądasz. Buziaki :*

      Usuń
  2. Już gdzieś napisałam o tym komplecie, ale pozwolę sobie na wyrażenie mojego zachwytu także tutaj < REWELACJA > , jestem pod wielkim wrażeniem cierpliwości i twórczego podejścia do pracy!!!!!!! Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo Pani dziękuję. Jeżeli takie słowa padają z ust niezwykle utalentowanej rękodzielniczki, z tak fantastycznym dorobkiem artystycznym, to człowiek musi czuć się dumny!!! I ja się właśnie tak poczułam, za co jestem Pani ogromnie wdzięczna.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ogromnie się cieszę, że się Pani podoba.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...