piątek, 16 października 2015

Pierwsze koty za płoty...

Półtora roku niemalże zajęło mi ogarnięcie mojego stanu umysłu tak, by powstał pierwszy wpis na moim nowym-starym blogu. Półtora roku od momentu podjęcia decyzji, że może jednak to nie taki zły pomysł, by pisać własnego bloga... i w końcu półtora roku od momentu stworzenia DaKaLesjoA wierzcie mi moi przyszli "Czytacze" nazwa ta ma ogromne znaczenie. DaKaLesjo ...wszystko co kocham... i tak rzeczywiście jest. Nazwa to inicjały osób mi najbliższych, najukochańszych i w ogóle naj, naj...Zatem o czym ten blog? O wszystkim co kocham, o moich małych-wielkich rzeczach, o rękodziele, które mnie pochłonęło bez reszty, o malarstwie, które jest dla mnie wielką inspiracją, o muzyce i historii, które odegrały niemałą rolę w moim życiu... o moich bliskich? Nie, ich zostawię wyłącznie dla siebie ;) chociaż pojawi się pewnie niejedna dygresja, albo cytacik z "radosnej twórczości" mojego ukochanego "Da". A powiem wam w sekrecie moi drodzy "Czytacze", że ukochany "Da" jest wyjątkowy i niewątpliwie jedyny w swoim rodzaju.


Kolorowa ja... autorka tego bloga ;)
Tyle w kwestii "wstępniaka". 
Dobrej nocy

6 komentarzy:

  1. czytacz numer jeden stawia się na wezwanie, cieszę się że zaczełaś, na pewno będziesz w tym świetna, bo czego się nie dotkniesz to jesteś w tym świetna, dobrej nocki moja ulubiona autorko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiula jak zwykle jesteś niezastąpiona i wiecznie na posterunku. Myślę, że gdyby nie Ty, wielu rzeczy nawet bym nie ruszyła. Jesteś moim dobrym duchem i wieczną motywacją :) Dziękuję <3

      Usuń
  2. Czytacz numer dwa również ^_^ ale teraz muszę uciekać. Zamelduję się wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jest moja wspaniała soutache'owa Artystka. Ciebie też nie może tu zabraknąć :) Sylwuś bardzo Ci dziękuję.

      Usuń
    2. Miałam się odezwać jeszcze wieczorem ale strzeliłyśmy sobie z dziewczynami kilka lampek wina a że rzadko mi się to zdarza to troszkę mnie chwyciło i wolałam nie wdawać się w dyskusje :D hihi. Madziu będę czytać każdy twój wpis bo masz talent do pisania i bardzo przyjemnie się Ciebie czyta :) :*

      Usuń
    3. Dziękuję Sylwuś <3 Jesteś dla mnie naprawdę dużym wsparciem ;) Jeżeli chodzi o talenty literackie to duuużo mi brakuje. Niestety, tak się nieszczęśliwie składa, że moja potrzeba twórczego ekshibicjonizmu jest silniejsza od zdrowego rozsądku :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...